ACNELAN - FOR DEG SOM HAR PRØVD ALT

Oppdatert: 27. aug. 2020

Mesoestetic presenterer Acnelan som er beregnet som en effektiv, rask og enkel behandling for hud som er moderat utsatt for akne og seboré. Den gir en tverrgående tilnærming for å håndtere de mange faktorene som utløser sykdommen, og kombinerer en intensiv klinisk behandling for profesjonelt bruk med påfølgende hjemmebehandling. Serien omfattende et komplett utvalg av produkter.

Dette er etter 3 behandlinger.

Androgen stimulering av talgproduserende kjertler fremkaller sekret av talg, en lipid substans med smørende og beskyttende egenskaper på overflaten av huden. Kjertelen drenerer inn i follikulærkanalen, som i sin tur tømmes ut i hudens porer. Dette betyr at follikulærkanalen blir dekket med keratin, sebum og en bakteriell flora.

Akne vulgaris er en kronisk tilstand med høy prevalens forårsaket av androgenoverskudd. Dens kliniske egenskaper er polymorfe hudsymptomer med forskjellige typer lesjoner, som komedoner, papler, pustler, knuter, arr og hyperpigmentering. Samtidig kan akne påvirke pasientens sosiale liv, og redusere livskvaliteten til de som lider av denne tilstanden.

Det er et klart et udekket behov for behandling av aknepasientene. Den hormonelle opprinnelsen og multifaktorel etiologi av denne tilstanden hindrer optimal kontroll av dets manifestasjoner. · Kjernen i Acnelan-produktlinjen er det unike og innovative m.acne complexTM, med synergistiske og komplementerende aktive ingredienser, slik som salisylsyre, mandelsyre, natriumlepargilat og shikiminsyre, som virker på faktorer som forårsaker akne, og man oppnår også en dyp rensing og omfattende renovering av akne og seboreisk hud. · Egenskapene til m.acne-komplekset TM sine aktive ingredienser for reduksjon av rødhet og hevelse av lesjoner, har blitt studert in vitro. Det samme har depigmenteringseffekten målt som en reduksjon i melaninsyntesekapasitet.

Stegene i prosessen ved bruk av Acnelan :

1. Reduserer dihydrotestosteron (DHT) nivåer for overlegen forebygging og kontroll av androgent overskudd.

2. Stimulerer keratolyse av et unormalt tykt stratum corneum (horn laget) og åpner opp hudporer.

3. Kontrollerer overskytende sekresjon fra talgkjertlene.

4. Inhiberer vekst og spredning av bakteriestammer som kan infisere tette pilosebaceous kanaler.

5. Reduserer intensiteten av den inflammatoriske prosessen, som minsker akne-lesjoner og også utbrudd av nye akne-lesjoner.

6. Reduserer hyperpigmenterte hudområder etter en akne-periode.

Hjemmeprodukter man må ha for opptimalt resultat av behandling.

29 visninger0 kommentarer

Siste innlegg